torsdag 7 juli 2016

Skånes Riviera...

SEMESTER.....  tror jag kan vänja mig vid tanken, 3 veckor ledigt från Kärra KIF, visst gott för stunden men jag kommer garanterat om en vecka eller två att sakna tugget, träningarna och att sätta förberedelserna för hösten.

Jag och mina polare (Köhler & Davva) umgicks med planer att dra ner till Frankrike och Lyon och kolla EM på plats men det var för mycket "mekk", långa flighter och framförallt hutlösa priser...
Så det blev inget utan vi satte oss i bilen och drog ner till Beddingestrand nere vid Trelleborg / Ystad för 3 slappa dagar i casa Köhler´s regi

Bad, vin, kortspel, powernaps, gött tjöt, middagar.... behöver man mer när man har semester ??






Nu blir det Gbg i några dagar innen det blir Lysekil söndag - söndag ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar