tisdag 26 juli 2016

Grym rulle / KKIF är igång igen

Inne på min fjärde semester vecka, underbart att inte behöva tänka på att klockan ska ringa imon bitti...
02.22 är klockan nu och jag har precis sett klart en grym film.
Nu hoppas jag att solen kommer lysa framöver, att sommaren fortsätter ett bra tag... MEN skulle det någon dag framöver bli regn har jag ett filmtips att ge.


SPOTLIGHT heter rullen och är en så kallad "Based on a true story", 2 timmar , 3 minuter kvalitet
Grymma rollprestationer av Michael Keaton & Mark Ruffalo.

----------------------------------------------------------------------------------------

Vi hade 21 dagars semester med mitt lag Kärra KIF, men sedan i måndags är vi nu i träning igen.
Sjuk känsla som är den samma varje år... någonstans i slutet av maj, början av juni börjar man längta till lite ledighet... så går vi på 3 veckor ledigt och efter låt säga 10 dagar kommer abstinensen och man längtar likt ett barn på julafton som väntar på tomten att det skall dra igång igen.

Vi har rivstartat med 2 bra pass, mixat med Intervall löp och fotboll, vi har snittat 20 spelare på dessa pass vilket får anses som godkänt, ny träning idag onsadag och sedan tränings spelar vi på torsdag mot ÄLVSBORGS FF..
6 pass + 1 match skall hinnas med innan det liras om poäng igen lördag 6 augusti.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar