lördag 9 juli 2016

Final dax & LYSEKIL

Precis sett sista sändningen från SVT från EM i Frankrike och det som kidsen på skolan brukar säga "suger" att firma Pops, Nannskog, Strömberg, Chris Härenstam & co inte har finalen imon utan har gjort sin sista sändning från detta mästerskap.
Såg att TV4 slår på stort och sänder från 19.30... kan vi räkna med att få 4 min fotboll + 26 min REKLAM på den extra insatta halvtimmen ??

Beundrar C Ronaldo som är en grym spelare på alla sätt (även om han lipar allt som oftast) men imorgon hoppas jag av hela mitt hjärta att FRANKRIKE tar hem guldet.
Det laget som jag tycker har den bästa offensiven, turneringens lirare i Antoine Griezmann och har man en lirare som värderas till sjuka 1 miljard i Paul Pogba som är grym men inte värd dessa pengar någon dag i veckan så känns en Fransk seger rimlig... ska vi säga 2-1 efter mål av Greizmann, Sissoko + Ronaldo.



Imorgon börjar semestern på allvar då vi drar iväg ett gött gäng till LYSEKIL en vecka.
Kalas boende mitt vid parken i ett stort hus, goa gubbar och förhoppningsvis ett par "överraskningar" under veckan borgar för en kanon vecka...

Davva, Hasse, Ari, Preben, Köhler, Lelle, Målar-Jocke, Janne A, Pyttis, Uffe, Janne-Betong är en riktigt stark XI som inte hade gjort bort sig i Frankrike :-)

Nu kör vi grabbar !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar