onsdag 22 juni 2016

TACK för allt ZLATAN !!



Cirka 22.50 onsdagen 22 juni 2016..... lägg det datumet på minnet för det var exakt då KONUNGEN av Svensk fotboll spelade sin sista landskamp.

Tyvärr lämnar han som en förlorare och det Svenska laget har spelat klart i EM, men glöm.. bara glöm detta mästerskap och minns alla glädjestunder han skämt bort oss med.

# "Bomben" i Budapest mot Ungern
#  Klacken mot Italien
# Cykelsparken när Friends Arena invigdes

Listan kan göras milslång men det är natt, jag skall upp och knega imon så jag nöjer med med de 3 ovanstående och jag kommer förmodligen drömma gott i natt
Drömma om han den ståtlige pågen från Malmö som gett oss 15 år i Svenska landslagets tjänst och vart vår enda VÄRLDS STJÄRNA sedan "prins" Henrik Larsson lade skorna på hyllan...

TACK för alla glädjestunder KUNGEN, glad att jag fick uppleva din era och jag kommer att sakna dig / Böjen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar