tisdag 17 januari 2017

Bring on 2017 !!



Känner mig grymt "peppad" inför 2017 och denna låten får mig att gå i gång lite... passar ju bra då det vankas ny P3 GULD gala till helgen.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Knappt 1,5 vecka sedan man kom hem från värmen och en grym semester i Thailand, hade lätt kunnat stanna ett tag till då det är ett rent nöjje att resa med "Davva" & Ari.
Hade turen att få Håkan, TJ + "Doktorn" inbokade på vårt hotell så att det var en stabil sexling som spenderade 2 veckor ihop, TACK ALLA !!



Monzun regnet klarade vi oss ifrån, lite färg fick vi, Changen smakade extremt gott i värmen men framförallt känner jag att jag har med mig massa ENERGI hem och ser verkligen framemot 2017.

Koh Lantta (Nyår)


Och då menar jag inte att "fylla jämnt" utan massa andra grejer:
# Umgås / Resa med vänner
# Göra mitt 12:e år på ISGR
# Ny säsong med Kärra KIF

----------------------------------------------------------------------------------------

På tal om Kärra KIF är vi nu igång igen, jag kliver in på mitt andra år som coach och jag är grymt spänd på vad vi kan prestera kommande säsong.
PREMIÄREN blir på långfredagen 14 april så att vi har en lång väg dit men vi skall jobba stenhårt i 3 månader för att komma grymt förberedda när det vankas spel om 3 poäng igen...

Många unga killar var tongivande redan 2016 och här hoppas jag på fortsatt utveckling och än mer framträdande roller denna säsong.
Några unga träningsvilla grabbar har vi fyllt på med (presenteras vid senare tillfälle) så att trots att truppen ej är spikad känner jag mig mycket tillfreds.

Jobbar vi lika hårt som under gårdagens FYS pass så lovar jag att vi kommer bli jobbiga att möta...






1 kommentar:

  1. Gött att komma igång med rätt inställning o lycka till Kärra KIF👍👏☺

    SvaraRadera