torsdag 17 november 2016

Lycka / Håkan H / Nyår




Torsdag 17 november, enligt min kalender på jobber skall det vara "vintermånad" nu, nja snart i alla fall...
Landat i soffan efter ett träningspass på Vallen med mitt Kärra KIF.
7+ grader, en kanongrön & mjuk konstgräsmatta, 18 motiverade spelare på plats och ett bra pass i bra tempo.
Satt i bilen hem med kollega "Peter-Anka" och vi var riktiga nöjda med grabbarna som tar "kliv" varje gång och visar en go inställning trots att det är "off season".
Det är sådanahär kvällar som gör mig LYCKLIG !!



Om 8 dagar är det dax igen att stifta bekantskap med allas vår egen Håkan igen, denna gång i lite mindre format än sommarens gig på Ullevi men 12 000 i Scandinavium ska nog få taket att lyfta ändå...
Det tog 1,2, 7, 12 gånger att lyssna in sig på nya plattan, man kan lungt säga att den växte allt eftersom och nu bara jag älskar den.
Ser framemot nästa lördag med gott käk, ett par kalla och få stämma upp i "Pärlor" (skönsång) & "Jag vet inte vem jag är men jag är din" (eurofori)


Som nämnts tidigare så kommer ju jul & nyår spenderas i Thailand och igår löste Reseledare Ajjjiii bokning för ett par nätter på Koh Lanta så att nu blir det att fira Nyår med ett 20 tal vänner från Gbg / Sthlm på en strand där och med alla de godingar som kommer ansluta där kommer jag garanterat få den bästa starten man kan få på 2017.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar